Svasta logo
# # # # # # #

ALF Electrocasnice

ALF Electrocasnice este liderul pieței de mașini de spălat semiautomate din România în anii 2007 și 2008, din punct de vedere al numărului de unități vândute.

 

Ținta companiei pentru următorii 3-5 ani: al doilea brand de electrocasnice din România, după Arctic.

 

Cele 3 branduri proprii ale ALF sub care se regăsesc produsele sale sunt: ALBATROS, ALF Design și LIMPIO

 

Misiunea SVASTA a fost de a sprijini managementul ALF să reunească toate ideile strategice într-un document structurat care să asiste eforturile managementului pentru dezvoltarea și profesionalizarea companiei. SVASTA a moderat dezvoltarea strategiei și a aplicat metodologii de analiza strategică (Porter, Ansoff, etc)

 

COMPETENTE SI VALORI

Studiul PLAN STRATEGIC DE DEZVOLTARE - ALF ELECTROCASNICE structurează business-ul ALF pe cele 3 branduri ale sale: ALBATROS, ALF Design și LIMPIO, definește misiunea și obiectivele firmei pe cele 3 branduri, trece în revistă avantajele cheie ale organizației și analizează poziționarea strategică a firmei după modelul Porter.

 

Mai multe detalii despre structura studiului, ce s-a realizat efectiv și ce a simțit clientul în urma acțiunii consultanților, puteți găsi aici.